KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi

  • masa pelepasan:2023-12-23 14:26:18
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:602
  • Penerangan pantas:

    Kojo,Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembap

Kandungan artikel

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah,KojoKabinet pengubah jenis kotak, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

KojoFormula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam,KojoKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis kering, dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Jatuh perkara asing dan menghancurkan

KyivIa biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, porselin, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila jangan panik. Saya yakin bahawa kerosakan akan dikurangkan ke tahap yang lebih rendah selama kaedah di a t as secara efektif diselesaikan. Di atas adalah proses umum dan proses yang patut diberikan perhatian istimewa dalam keseluruhan proses pengubah yang ditenggelamkan minyak. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.


KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi



Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Selepas pengubah kuasa telah digunakan untuk masa yang lama, kesalahan biasa inti besi akan berlaku. Jangan bimbang. Hubungi pengubah pengubah, porselin, kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Mod wayar pengubah jenis kering:


KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi



Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

produk baruSecara peringkat, peralatan mekanik yang mengurangi getaran frekuensi tinggi, seperti platform mengurangi getaran frekuensi rendah,KojoPeralatan distribusi pengubah, dipasang di bawah pengubah jenis kering, yang boleh mengurangi penyebaran turun getaran pengubah jenis kering. Kemudian gantikan sambungan antara pengubah jenis kering dan bangunan teknik sekeliling, jalan dll. dengan sambungan fleksibel, atau gunakan peralatan mekanik penyorban kejutan kuning elastik untuk mencegah getaran menyebar menurut sambungan yang ketat. Jika mungkin, bilik pengubah jenis kering juga boleh dipotong suara dan dihiasi, dan plat penyorban suara dan penyunting penyunting suara boleh digunakan untuk meningkatkan kapasitas penyunting suara bilik pengubah jenis kering.

Ini ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

KojoPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

KojoMaklumat produk lain
  • KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

    KwangyangPlatform mengangkat lengan melipat sendiriSkop mana yang berlaku?

  • KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

    KwangyangRumah rumah lift villa yang dibina sendiriCepat dalam penggunaan industri

  • Jidd HafsPower transformer technology seriesTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran

    Jidd HafsPower transformer technology seriesTerobosan industri mempercepat merealisasikan peredaran

  • Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan op

    Aeroporto della MalpensaPlatform angkat bimbit hidraulikLangkah berjaga-jaga untuk pemasangan dan op

  • Aeroporto della MalpensaKllimping bimbitGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

    Aeroporto della MalpensaKllimping bimbitGabungkan pelbagai daya untuk memerintah bersama

  • MinsterJembatan pengangkutan yang tetapCara menyelesaikan masalah

    MinsterJembatan pengangkutan yang tetapCara menyelesaikan masalah

  • MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

    MinsterPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerApakah bahaya tertentu

  • MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

    MinsterScrew jenis lif rumah tanggaapa keadaannya

  • segera:Peringatan: Maklumat KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi memberi anda KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi oleh syarikat kami, perkhidmatan KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi. KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KojoHarga shell pengubah jenis keringSebab dan langkah pencegahan ketidakstabilan operasi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!