KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter

  • masa pelepasan:2022-08-30 16:47:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:221
  • Penerangan pantas:

    Kojo,Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara

Kandungan artikel

Apabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

KojoOrang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi, terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

KhashApabila sampel minyak digunakan, spesifikasi teknikal keselamatan dan keselamatan api di tempat akan dilaksanakan secara ketat.

Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.


KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter



Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Penukar jenis kering adalah peralatan elektrik biasa, seperti bekalan kuasa frekuensi pembolehubah.

Ia juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek,KojoUnit pengubah jenis kering, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.

JulatOperasi pengubah tenggelam minyak

Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Dalam penukar jenis kering perlindungan relay, pemutusan titik ralat berkaitan satu sama lain. Dalam satu perkataan, ia akan mempengaruhi seluruh litar kuasa


KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter



Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

middlemanPenjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran,KojoStruktur pengubah 35 kV minyak yang ditenggelamkan, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur,KojoIsolasi pengubah kuasa, dan mengamati akumulasi lumpur. Akumulasi tidak boleh diakses. Hasil operasi templat campuran bukan bahawa minyak asal sangat lemah, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Dry type transformer factory

KojoApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

Berapa banyak pengubah kuasa

KojoMaklumat produk lain
  • CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

    CampelPlatform mengangkat liga aluminium lajur gandaPeranti baru dapat meningkatkan prestasi

  • CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

    CampelVilla Home Elevator CostArahan untuk norma industri

  • RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

    RajshahiProses produksi pengubah jenis keringIsyarat pelepasan

  • LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

    LodzPlatform angkat hidraulikApakah ciri penggunaannya?

  • LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

    LodzPembuat paksi naikApakah struktur kristal

  • OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

    OrleansRampa Lantai MudahAnalisis penyebab keretakan

  • OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

    OrleansPlatform mengangkat liga aluminium profesionalKaedah penyimpanan di persekitaran

  • OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

    OrleansVilla ganda dipenuhi dengan lif rumah tanggaPelbagai syarat permohonan

  • segera:Peringatan: Maklumat KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter memberi anda KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter oleh syarikat kami, perkhidmatan KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter. KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KojoPengubah kuasa 3150Pelbagai piawai parameter, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!